آخرین اخبار
کد مطلب: 73138
اردوي جهادي يا صاحب الزمان(عج) در روستاي ببروئيه بهاباد+عکس
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1319

دانشجويان بسيجي دانشگاههاي آموزش عالي اردکان و رضوانشهر از اول شهريور به اين روستا آمده اند. مي گويند نام گروه ما ،اردوي جهادي ياصاحب الزمان(عج) است...
اردوي جهادي يا صاحب الزمان(عج) در روستاي ببروئيه بهاباد

پايگاه اطلاع رساني سپاه الغدير يزد؛ مدرسه خيام روستاي ببروئيه ، تابستان امسال حال و هواي ديگري دارد. بچه هاي روستا همه جمعند. وارد مدرسه که مي شوي نوجواناني را مي بيني که در کنار زمين فوتبال مدرسه درحال پي ريزي ساخت سکوي تماشاگران هستند.

کلاسهاي مدرسه هم تابستان امسال تعطيل نيست. صداي دانش آموزان مي شنوي که با صداي بلند آياتي از قرآن را تکرار مي کنند. بانوان روستا هم از قافله عقب نمانده اند کلاس ديگر مدرسه هم ويژه خانم هاي روستاست که مسائل بهداشتي را يادمي گيرند.

سيزده نفر از دانشجويان بسيجي دانشگاههاي آموزش عالي اردکان و رضوانشهر از اول شهريور به اين روستا آمده اند. مي گويند نام گروه ما ،اردوي جهادي ياصاحب الزمان(عج) است.

 برگزاري کلاسهاي فرهنگي،آموزشي از قبيل رياضي،عربي،زبان انگليسي براي دانش آموزان، کارگاه مهارت هاي زندگي و پيش از ازدواج ،بهداشت بانوان و بهداشت دهان و دندان، کلاسهاي قلاب بافي و کامپيوتر براي جوانان و بانوان روستا از اقدامات اين دانشجويان است.

ديدار با خانواده هاي شهدا و غبارروبي و عطرافشاني گلزار شهدا هم از کارهاي اين گروه است. اقدامات عمراني هم انجام مي شود. رنگ آميزي ، ديوار نويسي و احداث سکوي تماشاگران زمين فوتبال و باغچه از اين جمله اند.

مقام معظم رهبري (مدظله العالي) مي فرمايند:

اين کارِ اردوهاى هجرت و حرکت عظيم بسيج سازندگى يکى از برکاتش خدمت‌رسانى است که ميليون‌ها نفر از اين خدمت شما به صورت مستقيم بهره‌مند مي‌شوند. از لحاظ مادى، از لحاظ امور روزمره‌ى زندگى، از لحاظ معنوى و هدايت، بهره‌مند مي‌شوند. شما اگر درس قرآن هم آنجا ندهيد، خودِ حضور يک جوان مؤمن و متدين و متشرع در يک مجموعه‌ى روستائى، در بين جوانان، در بين مردم، مظهر مجسم آيه‌ى قرآن است؛ آن‌ها را به دين، به انقلاب، به معنويت، سوق مي‌دهد. «کونوا دعاة النّاس بغير السنتکم»؛ شما با عمل خودتان مردم را به ايمان، به اسلام، به دين دعوت مي‌کنيد. اين خدمت‌رسانى است؛ خدمت‌رسانى مادى و خدمت‌رسانى معنوى.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس